Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Van donderdag 4 juli tot en met zondag 21 juli worden er geen bestellingen verzonden wegens vakantie.

Vanaf maandag 22 juli worden bestellingen, in volgorde van binnenkomst, verwerkt en verzonden. Bedankt voor je begrip en geduld!

Wij streven er naar alle bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden. In drukkere periodes kan dit iets oplopen. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van ons een verzendbevestiging.

 

Het artikel wat ik wil hebben is niet op voorraad, wat nu?

Wij doen ons best de voorraad zo goed mogelijk op pijl te houden. Soms kan het echter toch gebeuren dat een artikel is uitverkocht. Zie je dat bij een product staan, dan kan je er van uit gaan dat nieuwe voorraad al onderweg is, en dat het binnen enkele dagen wordt aangevuld. Het reserveren van producten is helaas niet mogelijk.

 

Waar komt het hout vandaan?

Veel van onze houten figuren worden geproduceerd in Europa. Slechts enkele figuren komen van buiten Europa. Wil je het graag van een specifiek artikel weten? Stuur ons dan even een berichtje.

 

Het artikel wat ik heb ontvangen ziet er anders uit dan op de foto.

Hout is een natuurproduct, verschil in kleur en kleine oneffenheden zoals een noest zijn normaal en worden niet gezien als een afwijking. Is er iets anders niet in orde met het product, neem dan contact met ons op. 

*Houd er ook rekening mee dat kleurweergave per beeldscherm kan verschillen. Wij doen ons best de producten (zoals bijvoorbeeld de acrylverf) zo goed mogelijk weer te geven op de foto's, kleine kleurverschillen met de werkelijkheid kunnen echter niet worden uitgesloten.

 

Wat zijn de verzendkosten

Wil je weten hoeveel je aan verzendkosten betaald? Kijk dan op deze pagina voor een overzicht.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat kan zeker! Wel graag op afspraak. Op deze pagina lees je er meer over.

 

Ik wil een kortingscode invoeren, maar het lukt niet.

Heb je een Houten Hobby kortingscode ontvangen en wil je deze verzilveren? Bij het afrekenen vind je de optie om deze code in te vullen. Let er altijd goed op dat je de code met hoofdletters en aan elkaar typt. Nadat je de code hebt ingevuld klik je op 'toepassen' zodat de korting automatisch wordt verrekend.

 

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Helaas bieden wij momenteel (nog) niet de mogelijkheid aan om een cadeaubon aan te schaffen.

 

Ik wil iets retourneren

Klik hier om te lezen hoe je iets kunt retourneren.

 

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Ja zeker! Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een automatische bestelbevestiging op het opgegeven emailadres, de factuur is bijgesloten. Heb je speciale wensen omtrent de factuur? Neem dan altijd vooraf contact op. Je factuur kan achteraf niet worden aangepast.

 

zakelijke bestellingen

Wil je een zakelijke bestelling plaatsen en zijn er bijzonderheden of speciale wensen? Neem altijd vooraf contact op via info@houtenhobby.nl

Na het plaatsen van je bestelling kan er niets meer worden aangepast. De factuur wordt geautomatiseerd aangemaakt en verzonden zodra je bestelling is geplaatst, deze kan niet worden aangepast.

 

Ik ben een zakelijke klant uit een ander EU land, kan de BTW verlegd worden?

Ben je een ondernemer uit een ander EU land en wil je graag een zakelijke bestelling plaatsen? Neem dan vooraf contact op via info@houtenhobby.nl Er zal een factuur worden opgemaakt voor een intracommunautaire levering. De bestelling kan niet via de webshop gedaan worden. Reeds geplaatste bestellingen (via de webshop) kunnen niet aangepast worden.